Utmanad!

Sötaste Mia utmanade mig, får se om ni får veta nått om mig som ni inte redan visste :)

Regler:

  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
  • Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag tycker oftast inte om förändringar, det kan vara allt från att flytta till att våga prova någon ny maträtt. I slutändan visar det sig däremot oftast att det inte var så farligt, kanske rent utav riktigt bra! Jag har dessutom blivit mkt bättre på det på sistone :)

2. Jag äter nästan alltid gröt till frukost, o då ska det vara havregrynsgröt.

3. Jag är ganska ekonomisk, eller snål om du så vill. Tänker alltid efter en extra gång innan jag köper något.

4. Jag är inte allergisk mot någonting, så vitt jag vet iaf :)

5. Jag lider ibland av tvångstankar, när jag har lämnat lägenheten och precis låst igen dörren måste jag nästan alltid låsa upp igen o gå in igen o kolla så att jag verkligen slått av spisen, stängt frys/kyl och att dragit ur plattången .. fastän jag kollade det precis innan jag gick ut. Konstigt .. jag vet!

6. Jag har inte hål i öronen, även om alla tror det. Jag hade det däremot när jag var yngre, men när jag spelade så mkt handboll och var tvungen att ta ut dom vareviga helg ledde detta till att de aldrig ville hela på riktigt .. så då fick det vara!

7. Jag bodde på Durrnäs till jag var fyra år, då familjen flyttade till ett hus i Norrfjärden. Smart drag av dom, skulle inte velat växa upp i stan tror jag :)

Jag i min tur utmanar: Julia, Becca, Sandra, Ida (nu har du många utmanare) .. Sen kommer jag inte på någon mer, som inte redan gjort listan :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nämen hallå där :) Ja vi hörs väl inte allt för ofta längre, tyvärr. Jag ska anta mig utmaningen så fort jag hinner :) Kul att höra från dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback