Hästtokig?

Ska jag bli hästtokig på nytt? Blev som jag sa igår ett besök hemma i Norrfjärden idag efter jobbet. Med mat i magen och ett klädombyte var det dags för prommenad och självklart ett besök i stallet. Inte vet jag, men det är så mysigt!! :) Fick ta in han helt på egen hand och sedan pyssla om o ge mat, haha, jag känner mig som ett litet barn.

Jag o Julia har också lite smått plannerat in att vi eventuellt ska premiärrida nästa helg då jag är ledig, det skulle vara kul :)

Nu är det iaf hög tid för dusch o sedan bums isäng, jobb imorrn .. öppning, o vi vet ju vad jag tycker om det!

Blev lite bilder från stallet med, ni måste ju få se underbaringen :)



 











                                       
















 

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback