Uppdatering om helgen

Oj, uppdateringen har varit sämre de senaste dagarna. Det kan bara bero på att det inte hänt speciellt mkt, har lallat på mest som vanligt, ganska skönt faktiskt :)

Nu är det ju däremot helg, o då blir det genast mkt mer på planneringen. Bland annat så är jag hästskötare hela helgen då mamma o Julia är nere i Sthlm. Både igår o idag har jag varit där direkt efter jobbet o mockat, matat, städat o idag tillomed prommenerat med kraken :) Som att gå med en riktigt stor hund, haha! Ett sånt stort djur tar verkligen mkt tid, det får man känna på. Men jag klagar inte alls så länge det bara är då o då :)

Efter detta har jag hunnit ha pappa på besök, vi bakade äppelpaj o såg den andra Arn filmen. Forfarande verkligen över mina förväntningar, skulle lätt se dem igen. Men ändå lite besviken, tyckte inte att slutet var speciellt bra .. Frågar du mig så ska det vara happy endings o inget annat.

Imorgon är det skyltsöndag o första advent, och jag är ledig! Jag o pappa har bestämmt oss för att gå ut på stan o ta en fika o samtidigt kolla efter lite julklappar, blir nog mysigt :)

Bäst att pallra sig isäng, pappa är inte lika morgontrött som jag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback