Tummen upp för tradera!

Vilka affärer jag har gjort idagarna. Har länge varit intresserad av att prova IDs bare mineral foundation, men den kostar multum vilket svider i plånkan. Men då igår när jag satt på tradera o klickade hem clips till mitt löshår så slog det mig, kanske jag ska ta o kolla om ID också finns? Och att det gjorde, så nu har jag klickat hem både foundation o borste för nästan halva priset av vad man får betala i butik :) Det kallar jag fynd! Nu är det bara hålla tummarna att det är vad det lovar när det dämper ner i brevlådan. Jag vill ha det nuuuu :)

Så är det nått du är sugen på att köpa, men känner att det kostar lite för mkt, speciellt nu i julklappstider, kan jag varmt rekomendera
tradera, kanske ingen nyhet, men det tåls att ta en titt iaf :)

Nåväl, nyss hemkommet från ett riktigt tufft bodypump pass, mkt skönt. Ska bara ta tag i dagens (veckans?) diskberg sedan blir det en skön dusch o efter det ett efterlängtat samtal till min priiins ♥

Imorgon är det fredag, äntligen, och det betyder helg .. helledig helg dessutom. Kan inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback