Tisdag

Det känns inte som att denna förkylning riktigt vill ge med sig, sjutton också. Men ännu är det bara tisdag, den har ju några dagar till på sig :) Tänkte där för en sekund att jag skulle gå ut o gå, men vid närmare eftertanke så misstänker jag att det bara skulle förvärra mitt tillstånd ..

Istället hade jag tänkt sätta i en vårdande hårinpackning i mitt ris på huvudet, som jag förövrigt inte alls kommer överenns med just för tillfället. Kan det vara att jag inte vant mig vid färgen? Eller är det kanske höstens kalla vindar som ställer till det?

Efter detta ska jag dammsuga sängen och sedan bädda underbart rent i sängen. Passade på att sätta ut sängkläderna på vädring imorse och tog sedan in dem på lunch så att de inte skulle bli för kalla o fuktiga. Jag vet, jag är smart ;p

Har varit riktigt lugnt på jobbet idag, det skapar mycket dötid. Men nu är jag i alla fall helt klar med vår julskyltning, yes mer än så blir det inte. Denna dötid iaf gav mig lite tid att bröja klura på en önskelista inför julen, dessvärre kommer jag inte på så mkt jag behöver eller vill ha. Men som vanligt lär det vända, och när det väl är dags har jag en ritkigt lång lista :)

Nu måste jag ju få fråga; Vad önskar du dig i julklapp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback