Snicksnack

Var riktigt skönt att vara ledig igår, hann precis med allt som behövde göras lagom till att det var dags att dra sig till jobbet. Var workshop med Lovisa (nationell merchendicer) o tjejerna från Luleå :) Blev mest grunder, men nått nytt snappar man väl alltid upp.

Fick även nytt schema som jag gruvade mig lite för, men inga större ändringar för min del, det känns skönt. Ni vet ju hur jag känner för förändringar efter utmaningen jag fick ;p

Annars har jag inte speciellt mkt att komma med, helt okej dag på jobbet idag : ) Passade på att flytta om lite så det fick tiden att gå, även om det fortfarande är väldigt lugnt på hela stan. Men jag antar att det bara är en tidsfråga innan julrushen drar igång, kul ska det bli :D

Ne, detta blev inte alls nått givande inlägg .. tror ja hoppar i duschen istället. Tjiiing :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback