Sköna söndag

För en gångs skull har jag inte sovit bort hela söndagen :) Redan tidigare i veckan plannerade jag o pappa in ett Luleå besök till idag, och vi genomförde det också. Fick även med mig lillalillasyster. Blev en riktigt trevlig heldag, och jag fick med mig hem vad jag var på jakt efter; en ny vinterjacka o en riktigt varm sådan! o nu ska ni få höra, den är inte svart, kan knappt förstå det själv, och får väl se om det blir ett byte .. men den är iaf brun :) just nu känns det som att det är ett bra drag, så jag ändå har alla accessoarer o annat i svart, så kan det ju vara kul med nått som livar upp det hela lite.


 
Jackan är från Stadium och kostar 1299:-


Personalfesten igår var också riktigt trevlig, mkt folk precis som jag anade, och många nya ansikten. Blev god mat och mycket surr :) När klockan var kring 12 och de andra tog taxin in till Luleå, kom som vi bestämmt tidigare Carros pappa o hämtade oss. Väl hemma i Piteå var jag inte alls sugen på att gå hem just för tillfället, så ringde upp Ida och Sofia för att höra vars dom var, det visade sig att dom just var påväg ut från statt. Så det blev ingen utgång för min del, däremot hängde jag med dom på Sunes ett tag innan jag gick hem o drog täcket över huvudet :)

Just nu sitter jag o överväger om jag ska pallra mig ut på en prommenad, eller om jag helt enkelt ska ta en skön varm dusch och sedan se nån mysig film i soffan .. ni kan ju gissa vad det lutar mot, det är ju trotts allt dagen efter ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback