Samma, samma, samma

Jag har kommit fram till att alla mina måndagar ser nästintill exakt likadana ut. Hur kul är det egentligen, o hur kul är det att läsa om? haha :)

• Dagen börjar med jobb, är aldrig ledig måndagar, men det varierar vilken tid jag börjar.

• Efter jobbet är det träning, även den på varierande tider beroende på dagsform o när jag slutar jobbet.

• När träningen är avslutad är det mat som gäller (om jag inte tog det senare träningspasset o hann äta innan), sen dusch och efter det blir jag som fastklistrad i soffan. Som ni vet vid det här laget så är det både CSI o Prison Break på måndagar.

Samma visa varje vecka. Men då vet man väl iaf vad man har att vänta sig :) Sen så finns det väl undantag, men i stora drag så!

Just nu står maten på spisen, blir kassler med ris, och klockan 19.30 är det gympa intensiv på Korpen som gäller. Jag är grymt trött efter att jag gick o la mig på tok för sent igår, som vanligt, men får hoppas att pumpet finns gömt där inne nånstans ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback