Presidentval

Ingen kan väl ha missat att det är val i USA inatt? Kan inte påstå att jag är insatt, inte alls faktiskt .. tyvärr måste jag nog säga. Hade varit rätt intressant att förstå allvaret i det hela och att kunna ha åsikter om det. Men kanske ett annat år ;D Jag håller iaf på Obama, det lilla jag hört så verkar han vara rätt vettig .. så vi håller tummarna!

Varför tar jag då ens upp det när jag ändå inte har en susning? .. Jo kära vänner, för att jag inte har ett skit att komma med idag, tragiskt men sant.

Jag tror helt enkelt att jag ska ta o göra mig av med diskbärget som väntar på mig o sen bara sjunka ner i soffan, eller så blir det sängen med en gång .. ooh lockande ;)

Nä hörrni, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, det är ju lite hemligt om jag säger så..men jag kan avslöja att det är något som är blankt och shiny ;>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback