Onsdag

Nyss hemkommen från jobbet, o här sitter jag alldeles nedhasad i min datastol o har just gått igenom alla bloggar på min favorit lista. Konstigt det dära, men det har blivit nått som är bland det första jag gör när jag kommer hem från jobbet, vet inte varför men det är som avkopplande :)

Men istället för att sitta här o dåsa ska jag ta o göra nå mat till min kurrande mage, diska o sedan blir det en snabb dammsugning av lägengeten, sen är det kväll på riktigt. Längtar efter att få sätta mig i soffan o invänta Greys, som vanligt på onsdagar.

Ska försöka hålla mig vaken efter det också, har lovar min älskling att jag ska springa ner till Datorfixarna o köpa ut hans spel som har release inatt. Och vad gör man inte för den man älskar? ;D

Nåja, maten var det först ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback