Nyvaken?

Haha, jag är ju inte sann. När jag kom hem fårn jobbet idag, efter att ha gått på stan en sväng, ställde jag mig direkt och gjorde mat. Efter det tänkte jag att jag bara skulle sätta mig i soffan ett tag o låta maten rinna ner, sen bege mig ut på en prommis. Men vad tror ni händer? Självklart så somnar jag, riktigt skönt .. men nu är det inte bara en liten powernap vi pratar om. Skulle väl gissa på att jag somnade strax efter 19 o sen kravlade jag mig upp mellan 22-23 nån gång!!

Man är väl kanske inte smartast alla gånger, men skönt var det : ) Får väl se hur mkt jag får ligga o vrida mig innan jag kan somna ikväll dock ..

Imorgon är jag ledig, o då ska jag äntligen på min efterlängtade (och välbehövliga) ansiktsbehandling i Luleå. Lär väl bli en liten runda på stan också :) Kanske lyckas jag hitta lite fler julkappar .

Tänkte faktiskt ta bussen dit, dels för att slippa tänka på p-plats osv. men också för att jag tycker att det är lite otäckt att köra långa sträckor när det är mörkt. Kör väl förmodligen lite för lite bil nu förtiden ..

Nu ska jag bara plocka ihop lite här hemma, sen ska jag försöka återvända till drömmarnas värld : ) 

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback