Jul i mitt hus & Glädjeskutt!

Nu mina kära vänner har jag äntligen plockat fram julen :) :) Det är så mysigt! Fortafarande småplock som ska fixas, men i stora drag är det klart! Har även tänt ljusen så nu bara myser jag ..

Tänkte att ni skulle få se några bilder, men orkar inte nu då kameran är så full. Men det kommer för den som är intresserad :)

Det var ändå inte det viktigaste för dagen, nene .. det är nämligen så att min finaste älskling äntligen har fått jobb nere i Norge, och jag är så glad för hans skull :) Inatt jobbar han sitt första skift, så snälla .. hjälp mig att hålla tummarna för min älskling ♥

Jag visste att det skulle komma snart, även om det varit lite trögt .. o självklart, som alltid, så får han två erbjudanden på samma dag. Haha, att det aldrig slår fel. Men valet är gjort o jag tror att det kommer bli jättebra! :)

Nu ska jag fortsätta njuta av mitt julmys, slå in lite julklappar .. och sedan sätta mig ner o njuta av ännu ett avsnitt från min Sex and the city box :) Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Josefin Wallinder

Jamen jag hörde ju att han hade fått sig ett jobb, äntligen! Så bra!! :)



Jag tror jag kommer till dig nån dag så jag får känna lite julmys! Jag ska också pynta här hemma snart, kanske imorgon? :) hihi! Snart kan jag inte hålla mig nå mer :) Vi ses! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback