Jobb o träning

Ungefär så skulle man kunna sammanfatta mig dag, nästintill iaf.

När jag kom till jobbet i morse möttes jag av en lapp som i korta drag meddelade att jag kommer få en ny arbetskamrat inom den närmaste framtiden, ska bli spännande! Detta beroende på att en viss person valt att lämna VILA, egentligen borde jag kanske vara lättad på ett sätt, med tanke på alla turer som varit .. men det finns en liten del av mig som är, ja inte bara glad iaf.

Efter denna upptäckt var det bara att sätta igång o jobba, ingen vila ingen ro, och så fortsatte det hela dagen. Rean skulle plockas bort och allt skulle hängas om, riktigt roligt. Men efter ett tag tog det jobbiga över det roliga och resultatet blev väl sisådär. Men det är ju en dag imorgon, och känner jag mig själv rätt så lär det bli lite ändringar när jag fått sova på saken :)

Slutade iaf med att jag jobbade över en o en halv timma, så det var bara skynda sig hem för att hinna få nå mat i magen innan det var dags för intensiv gympa på Korpen. OOH vad bra det känns nu! Hur kommer det sig att man alltid känner sig så lycklig efter att man varit o tränat, som en befrielse typ ;D

Nu ska jag duscha, äta igen, och sedan är det ju måndag .. o det betyder CSI och Prison Break, me like!



♥ Tänker på dig sunshine ♥


 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Så hon fick sluta ändå? Det var ju bra! Eller? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback