Helgen i bilder

                             
Har just suttit o uppdaterat lite bilder från min kamera, så här bjuder jag på några från i lördags :)



             
        
                                       

Resten av bilderna finns som vanligt på pixbox ;p

Har även kommit fram till att min dator är i ett stort behov utav en rensning eller formatering. När jag skulle börja läsa in bilderna får jag glatt veta att min hårddisk är full och jag måste frigöra utrymme, kul. Men det löste sig iaf :) Har även passat på att bränna ut lite bilder på skivor eftersom jag inte riktigt litar på denna dumburk ..

Nu är det inte mycket annat än sängen som står på schemat ikväll, är ledig imorrn .. ska bli riktigt skönt! Även om jag måste till jobbet där kring halv 7 .. till, jag vet inte riktigt när. Men jag är iaf ledig på dagen, då ska jag passa på att vara lite huslig :)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback