Heeeelg

Äntligen är du här, efterlängtade helg. Det känns så otroligt skönt att ha två hela lediga dagar framför mig :) Imorrn blir det självklart att sova ut, tills jag inte orkar ligga i sängen mera.

Sen när jag är redo tänkte jag bege mig hem till Norrfjärden o tillbringa hela dagen i stallet o på hästryggen, ska bli mysigt :) Sen på söndag, då är det dags för en IKEA tripp med mamma, glenn o jessica. Har inte speciellt mkt på min lista, men lika bra det .. jag kan behöva hålla i pengarna lite.

Nu ikväll ska jag bara sjunka ner i soffan, se på tv o må gott :) Blir självklart att se IDOL som jag hörde hade kärlekstema ikväll, kan bara bli bra. Får se om de blir nån film också kanske. Jossan har sedan länge rekomenderat mig att se "The note book", så får väl se om det blir av :)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback