Förkyld

Helgen har varit riktigt bra, inget alls att klaga på .. det skulle isåfall vara att jag lyckats dra på mig en förkylning, så klart. Mindre kul. Hoppas att jag kan vara frisk till helgen då Ida o Joel mest troligt kommer ha sin inflyttningsfest :) För övrigt; guud så fint ni har fått det vännen. Verkligen helmysigt o hemtrevligt :D

I lördags hann jag både med ett besök hemma i Norrfjärden, och mys tillsammans med tjejerna. Helt perfekt :) Sedan igår firade vi självklart lilla pappa. Så mysigt att vara samlade hemma hos honom då det inte är allt för ofta ..

Ikväll när jag kom
hem från jobbet ställde jag mig o gjorde blåbärspannkaka av blåbärna som blev över efter gårdagens tårtbak. Mums så gott det var, kanske inte så mkt till mat egentligen, men det passade mig perfekt när jag är förkyld o ynklig ;p haha!

Sitter också o letar efter löshår på internet, mest troligt blir det en beställning från
Afrocare, problemet är bara vilken färg jag ska välja .. guldblond eller ljusbrun, hmm .. får klura på det lite till :) Skulle däremot vara kul att få hem håret innan helgen, nåja, vi får se hur det blir :)

Nu har jag just tänt fullt med ljus i hela lägenheten, ska gå o ta på mig mjukisar, ta bort allt smink o sedan lägga mig i soffan o .. bara vara :D Lär väl bli lite gluttande på tv också, är ju måndag o som vanligt betyder det både CSI o Prison Break!

Vad gör du denna måndagskväll?

Kommentarer
Postat av: julia

och it skriveru om min lilla ponnuprins :)

2008-11-10 @ 22:25:51
Postat av: Sofia

Meen..inte ska du vara förkyld vännen du ska ju vara frisk! :) Se till nu att pigga på dig så du kan hålla igång på lördag, hehe. KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback