Festen väntar

Äntligen var jag iordning o klar för kvällens personalfest. Nu sitter jag bara här o väntar på ett samtal från Carro så ska vi gå ner till busstationen och vänta på Emma o Elina, sen bär det av till Luleå. Hoppas på en riktigt trevlig kväll med både gamla ansikten och nya :)

Jag o Carro har bokat hämtning med hennes far, så när de andra drar sig ut mot krogen i Luleå, drar vi oss hemmåt .. och kanske möter jag då upp med Ida, Sofia o gänget o hänger med dom .. vi får väl se vad klockan är :D

Önskar er alla en trevlig kväll, vad ni än har för er!


Kommentarer
Postat av: Mia

Men va kul att du hittat den! Ska bli jättekul att få läsa om vad du har för dig! :D Hur går det nu när Fredde är borta?



Sköt om dig!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback