Eftersnack

Blev en mycket trevlig kväll hos Ida o Joel. Kul med många nya ansikten, men självklart även godingarna ;p Är nyss hemkommen o nu ska jag bara få i mig nå mat så att magen har lite att jobba på, sen ska jag äntligen sova så att jag orkar med morgondagens jobb.

Efter jobbet har mamma lovat att bjuda mig på middag, så det blir raka spåret hem till Norrfjärden. Ska försöka ta mig ut på en härlig prommenad också, då jag känner att förkylningen gett med sig så pass att jag vågar ut o röra på mig igen :) Hoppas även att jag får följa med o natta familjens nya stjärna, Busen. Lillasyster har nämligen fått en häst på foder, o jag kan lova att jag är betuttad. Det "lilla" livet :)

Bäst att jag rör på påkarna så att jag kommer isäng nån gång. Go'natt!


Kvällar som denna är saknaden stor .. ♥
Jag älskar dig!    


 


Kommentarer
Postat av: ida

tack för kvällen igår josse! riktigt kul var det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback