Busväder

Det blir verkligen långa dagar när man släpar sig iväg till IKEA, i alla fall med våran familj. Men vad gör det när man haft en riktigt trevlig dag :) För mig blev det inte värst många inköp, mest nyttigsaker, typ strykbräda, galgar, tvätthängare, rullgardin .. o ja sånt. Men vad man skulle kunna handla om man bara hade nånstans att sätta upp allt. Längtar verkligen tills man får en större lägenhet att inreda, även om jag inte har bråttom.

Desto mer hade de andra att handla, så fick ändå hjälpa till o sätta ihop lite saker :) Syrran skulle ha en bokhylla till vardagsrummet o ett till skafferi till köet, o mamma skulle ha nya möbler till vardagsrummet. Vi plockade faktiskt ihop en egen variant, tror den kommer bli riktigt fin :) Alltid kul att få pyssla lite.




Nu kan man väl verkligen säga att vintern är här? Iaf om man ser till vädret. Shises vilket busväder det är ute alltså. Det blåser som tusan o snön bara yr runt en, men så vitt o fint det kommer vara sen när vindarna avtar :)

När jag kom hem ikväll o hade burit upp påsarna från IKEA passade jag även på att ta upp julsakerna. Gu vad less ni ska vara mitt julsnack, men nu är det nära .. bara dagar, om ens det, innan det åker upp och jag är laddad! wiiiie :D



Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad roligt att du hittade en del vännen :) Jag ska också börja julpynta snart..bara jag hittar själva julpyntet ;)Syns nån dag framöver, kram!

Postat av: Josefin Wallinder

Vi blir inte less ditt julprat, snarare inspirerad och man börjar bara längta ännu mer :) Det ska bli sååååååååååååå mysigt med lite pynt :) Vi hörs och ses! KRAM

2008-11-24 @ 11:05:31
URL: http://josefinwallinder.blogspot.com/
Postat av: Mia

Åh, tack! Jag har famkallat eh hel drös som jag ska rama in och ställa på en lååååång tavellist! Jobbar på att göra min inredning mer personlig. :)



Det går faltiskt bra just nu. Halva tiden har ju gått och jag fick faktiskt höra hans röst i telefonen idag, så det känns bra. Nu räknar vi ner! Hur går det själv? Kommer han hem till jul?



Åh, jag ska också åka på ikea! Ska ta med mig mamma (som har bil) och handla lite småsaker och så ska jag även på plantagen för att handla julblommor! ÄNTLIGEN! Sen blir det att börja julpyssla på onsdag/torsdag. Jag har hållit mig såååå länge nu.



Just ja, såg att du skulle prova i.d, kan säga att jag är hur nöjd som helst med min! Bästa någonsin!



Sköt om dig vännen!

Kramar från ett märsta i snöstorm!



2008-11-24 @ 21:27:07
URL: http://mariaemb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback