Äntligen helg!

Det känns verkligen underbart att det äntligen är helg, brukar sällan känna så då jag oftast jobbar på helgerna ändå, men nu .. wonderful! Har ju som sagt varit en rätt turbulent vecka på jobbet, för min del har det inte inneburit så mkt extra jobb, men för stackars Susanne som fått jobba även om hon är krasslig. Nu verkar det dock som att det har löst sig, hade en riktigt söt tjej på provjobb idag, så vi håller tummarna :)

I skrivandets stund står maten på spisen, lax o potatis ska det bli. Sedan ska jag invänta att Jossan kommer hem så ska vi mest troligt äntligen se slutet på Arn och även Idol om jag gissar rätt :) En mkt bra start på helgen med andra ord!

Resten av helgen är rätt oplannerad, om inte annat far jag hem till Norrfjärden imorrnkväll efter jobbet o kollar hur hallen börjar ta form (dom håller på att göra om lite där hemma) och på söndag blir det självklart att fira papi :)

Nu ska ja ta o duka och sedan är det fredagkväll på riktigt, tjing :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback