Ledig tisdag

Hade en supertrevlig kväll igår med tjejerna från jobbet. Tusen tack för en kanonkväll, o tack Elina för det goda fikat :) Det blev glögg o julfika, och naturligtvis en hel massa skitsnack, precis som vilken tjejkväll somhelst alltså. Det gör vi om, gärna snart :) Bjuder på lite bilder från kvällen:

       
Carro, Susanne o Elinas fina julbord :)

 
     
Emma o Elina, Susanne o Carro, Petra o Emma


Idag har jag varit ledig, har min skönvecka i veckan, och jag klagar inte :) Jobbar endast måndag, onsdag, torsdag o fredag. Hur lyxigt är inte det? Speciellt nu inför julen o allt. Har ialla fall försökt ta tillvara på dagen på bästa möjliga sätt :) 

Började med att jag steg upp tidigare än jag brukar när jag är ledig, tog det lilla lugna o åt en stadig frukost innan jag begav mig till Korpen för ett lunchpass styrkemix, helt kanon :) Hade glömmt hur underbart det var att träna på förmiddagarna. Man tar sig upp i tid, o när man är klar har man hela dagen o kvällen framför sig .. hur mkt tid somhelst ju! 

Fortsatte iaf dagen med att göra lunch och begav mig sedan till stan för att uträtta lite ärenden, mötte även upp pappa och hjälpte han med lite julklappsköp :) Fortsatte sedan hem till mig då jag bjöd på middag, och sedan fortsatte kvällen med fixotrix hemma hos han tills jag bestämde mig att det var dags att prommenera hem i kylan :)

Nu är det dags att göra sig klar för kvällen o sen bums isäng. GodNatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback