Julklappar

Gårdagens ledighet var minst lika givande som torsdagens. Sov ut även igår, ett måste när man är ledig ju. Sedan var det bara stiga upp och börja göra sig iordning för jag visste att Jessica skulle dyka upp närsomhelst. Vi skulle nämligen ut på stan o leta efter julklappar :) Däremot är jag ju inte stressad när jag vet att jag har tid på mig, så hon fick allt vänta ett tag .. Vidare drog vi ut på stan och gjorde lite små julklappsinköp, medan vi väntade på att Julia skulle komma in till stan och göra oss sällskap :)

Hade en riktigt mysig kväll tillsammans med mina småsystrar, ni är guld :) Fixade det mesta julklapparna, så nu är det snart klart, forftarande bara några små detaljer kvar. Blir du nyfiken? ;p

Ledigheten är slut o idag var det återigen dags för jobb. Märks att julen närmar sig, blir mer o mer folk som springer omkring på stan. När jag kom hem var det hög tid att börja med maten, en kurrande mage väntade otåligt ..

.. Nu är den däremot mätt o belåten så jag ska bara plocka undan här hemma sedan dra mig vidare till pappa och pynta fram sakerna som jag köpte till honom i torsdags :) Sedan blir det förmodligen att se någon film innan jag drar mig hemmåt o förbereder mig för morgondagens jobb :D

Fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback