Sköna söndag

Söndagar kan vara veckans skönaste dag. Varesig den består av jobb eller inte :) Sedan jag kom hem från jobbet har jag lagat middag, slappat i soffan, tagit en prommis i kylan, gjort en välbehövlig hårinpackning o tagit en skön dusch. Nu sitter jag här o vrider huvudet från datorn till tvn o tillbaka till datorn :) Borde försöka komma mig isäng, så snart är det läggdags!

Det är även andra advent idag, tiden verkligen springer iväg .. Bara drygt två veckor kvar till jul! Har du fixxat med alla julbestyr? Själv känner jag att jag har ganska bra koll på läget, så jag hoppas att jag slipper julstressen iår :)

Sitter även och försöker knåpa ihop en egen önskelista, men det går inget vidare. Varför ska det vara så svårt att komma på allt som man behöver o vill ha? Lär ju knappast vara så att jag har allt .. Nåja, får sätta mig med djupa veck i pannan :D

Ne nu ska jag se tv innan jag skuttar isäng, tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback