Pust & Frust

Ohejbara, vad dagarna går. Men som jag sa tidigare, jag är en busy woman ;p

En liten uppdatering då. Hade en superduper kväll tillsammans med de bästaste tjejerna, verkligen super kul :) Blev förfest hos Sofia med mycket tjejsnack om det ena och det andra, blandat med lite "lips", det var ritkigt riktigt kul. Synd att det var lite låtar, men för en kväll var det absolut nog :) Avrundade kvällen med utgång på Pentryt och sedan mat på Sunes, som vanligt ;p

Söndag morgon sov jag såklart ut, tror klockan var efter ett när jag slog upp ögonen. Men det var ju söndag, och dagen efyer till råga på allt, då tycker jag att det är tillåtet :) Syrran hörde av sig direkt så jag skyndade mig upp och sedan tillbringade vi ett par timmar på stan, dessa julklappar. Drog sedan vidare till Norrfjärden där det nalkades mat, det tackar vi för :) Passade även på att ta en prommis (mkt mysigare att vara ute o gå på "landet" än hemma i stan), och tog självklart tillfället i akt att fara o natta Busen.

Ni ser tiden springer bara iväg, nu är det redan tisdag .. imorgon är det en vecka kvar till självaste julafton. Hur konstigt känns inte det? Jag är däremot ganska lugn, har bara en o en halv julklapp kvar att fixa, så det borde väl inte vara såå svårt om man har en vecka på sig?

Ikväll har jag enbart sysslat med sånt som jag verkligen var tvungen att göra, saker som skjutits upp dag på dag, men nu var det dags. Förstår du vad jag pratar om? Självklart! Disk, städ o plock .. som vanligt. Det tar aldrig slut. Men nu ser det någorlunda ut här hemma, och julmyset är tillbaka :) Det enda som återstår är en bit mat framför ett par Sex and the city avsnitt, sen avrundar jag! På återseende :D

(Du gör det bra om du orkar läsa allt det här..)

Kommentarer
Postat av: Josefin Wallinder

Jag gjorde det bra med andra ord, för jag läste allt :) nu hänger håret på tork, hur knäppt det än låter, haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback