P M S . .

.. Alltså inte jag. Men min dator! Jag har länge funderat vad det är den lider av, och nu slog det mig .. den har pms. Däremot verkar det vara så att en dators cyckel fungerar lite annorlunda än en människas, den kommer ca. en gång i kvartalet eller något sådant.

Hur jag har kommit fram till detta? Jo, som mina närmaste vet så blir jag knäpp på min dator emellan åt och det för att den hipps vipps bara stänger av sig, kan vara närsomhelst, så bara dör den *POFF*. Det kan även hända att den istället hänger sig .. och det enda som funkar vid dessa tillfällen är att bryta strömmen. Kan du kasnke förstå att det är liiiite irriterande? Ne, en ny dator .. det står på min önskelista från o med idag (däremot är inte chansen så stor att jag får en, men ändå).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback