Ny vecka, nya tag

När jag igår äntligen satte mig ner och skulle knappra ihop några rader om helgens händeleser, så går det självklart inte att uppdatera .. och nu är allt borta. Så det får bli en snabb uppdatering :) haha!

I söndags var det alltså skyltsöndag, pappa fick som jag misstänkte ringa och väcka mig, men det dröjde inte så länge innan jag var upp o iväg :) Blev att strosa omkring o titta på julklappar, söndagsfika, vidare hem till pappa där jag passade på att julpynta lite åt han, middag på Thaigarden och slutligen följde han med mig att natta Busen :) En riktig far o dotterdag, dom uppskattas!

Efter besöket hos busen skjutsade pappa hem mig till Norrfjärden, där det bara var för mig att hoppa in i nästa bil för att styra kosan mot Luleå och Kallax där jag skulle hämta upp mamma o Julia med sällskap. Pga. att planet var försenat fick jag sitta i bilen i ganska precis en timma innan dom landade. Tur att jag är så nyfiken som jag är, fanns ju många människor att titta på ;D hahaha!

Nu är det ny vecka, och nya tag som väntar. Tisdag idag. Det gick fort på jobbet, hade en plannerad omhängning och Susanne o Elin var redan i full gång när jag anlände :) Alltid trevligt med sådana dagar, tiden går så fort. Imorgon är det onsdag och det betyder sista dagen innan två dagars ledighet .. wiiiho!

Nu sängen, öppning imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback