Lillajulafton

Det gick sisådär med mitt julklappssökande idag. Köpte en grej, men det känns inte riktigt 100%. Får se om jag lyckas få någon snilleblixt, annars får det duga, och det gör det säkert. Bara det att man vill ju att det ska vara perfekt :)

Efter stadsbesöket var det bara sätta igång med middagen så att jag skulle hinna på Korpen itid :) Efter träningen, som dessutom bjöd på en helt ny release, var det full fart i duschen för att sedan möta upp med tjejerna hos Sofia där det nalkades lillajulafton enligt tradition. Vi har en liten lek, eller ett spel som vi spelar. Varje person köper med sig två klappar för en liten peng sen spelar man om dem :) Ganska kul faktiskt, och det blir ritkigt spännande när man misstänker att tiden börjar rinna ut ..

Kvällen börjar lida mot sitt slut, och jag har just renbäddat i sängen. Ska bli underbart skönt att lägga sig o sova o bara försvinna in i drömmarnas värld. Sover alltid som bäst då det är riktigt nybäddat :) Kan vara bra eftersom att det blir långdag imorrn då stan har julklappsöppet till kl 21.00. Bra tips för dig som inte handlat alla klappar ännu o har ont om tid!

Först .. en macka o kanske ett eller två Sex and the city avsnitt (det är så bra)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback