Knäckebak o tomtejakt

Undrar ni hur det gick med knäcken? Man kan väl säga som så, tredje gången gillt. haha :) Först skulle jag göra ett par utan mandel (ifall man får besök av någon som inte tål) och den blev lite väl mjuk, typ hej tuggummi, men smakar ju mumma ändå så dom går ner, efteråt blev de dem med mandel i som då fått stå på spisen nån minut längre, och därför var lite hårdare .. men fortfarande lite väl mjuka, o ändå gillar jag dom mjuka!

Sedan bestämde jag mig för att göra upp den sista grädden, dvs en halv sats till .. och den mina vänner, den blev riktigt bra :) Så nu har jag då knäck så jag klarar mig ett tag frammöver.



När jag var klar med bakandet var det dags att dra sig ut på tomtejakt :) Som jag berättade innan, så var jag och pyntade hos pappa i söndags, dessvärre hade han inte så mkt saker som satte fart på julstämningen. Så nu har jag varit ute på stan och köpt tomtar, gardiner, dukar, blommor, ljusfat .. ja allt sånt som man kan behöva för att skapa lite julstämning :)

Nu står maten på spisen, blir lax o potatis idag. Sedan blir det att låta maten finna sig till rätta och därefter bär det av till Korpen för ett Bodypump pass. Känns som att jag fått ut lite av min lediga dag, hoppas på det imorrn med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback