Julklappar

Jag har kommit på att jag har ritkigt dålig fantasi vad gäller att komma på rubriker på inlägg, tur att det inte är det som är vikten i det hela :)

Hur tjatigt det än låter så har även denna dag passerat i racerfart. Har hunnit jobba, handla och sedan när jag kom hem vet jag inte vad som hände. Men här sitter jag iallafall, borde gå o lägga mig i denna sekund .. men de får bli i nästa ;p

Slog just in ännu ett paket och stoppade under granen, tycker att det är så mysigt att sitta o titta på alla klappar som ligger där o bara väntar :) Börjar vara rätt fullt under min gran, och så vipps efter julafton så är det bara tomt, men då får man hoppas att dom gjort någon glad istället.




Endel av samlingen. Vilket är till dig? :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback