Helgplaner

Helgen har just börjat, o snart är den slut. Det är dessutom bara 4 dagar kvar till julafton, det närmar sig med stormsteg :)

Är just hemkommen från en väldigt efterlängtad tjejmiddag med de bästa tjejerna, Ewa har även kommit hem för julen så vi var alla samlade :) Kändes otroligt bra att få en uppdatering om vad som händer, speciellt i de södra delarna av vårt land där hon befinner sig. Det blev tacos till middag och efter det massa gitt tilltugg. Kan säga att jag är allt annat än hungrig, tror inte magen tyckte om alla godsaker lika mkt som jag gjorde ;p

Igår hade jag nästintill en heldag med lillalillasyster, hon gick på stan, men tyckte att hon mest tillbringade tid på jobbet i väntan på att jag skulle sluta :) Men det är alltid trevligt med besök. När jag äntligen slutade hade även jag lite ärenden på stan, sedan gick vi o handlade det sista för middagen och lagade sen (jag lagade medan hon satt vid datorn, tack för hjälpen sis ;p) riktigt god fajitas med pitabröd. Kvällen fortsatte med att vi for o handlade julmat med pappa som vi ska ha på uppesittarkvällen med han, sen kom andra lillasyster förbi en sväng o i slutet tog jag o Julia några matcher i guitarhero. Attans att du skulle vinna ;p Men passa dig, snart är jag flink även på den blåe. HAH!

Klockan är mycket och jag ska rusa isäng så jag orkar upp o hinner med allt som står på planneringen imorrn, misstänker ändå att det kommer falla bort endel saker om jag känner mig själv rätt .. nåja, det gäller att prioritera :)

GONATT!

♥ Jag saknar dig min prins.
Always on my mind!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback