Glögg & Idol

Måste ju börja detta inlägg med ett stort GRATTIS till allas våran KEVIN som tog hem segern i idolfinalen ikväll :) Helt rätt. Vilket charmtrolloch energiknippe den killen är, hoppas att det kommer att gå bra för han.

Såg finalen med mina tjejer. Jossan kom hit först, o vi började baka saffranskaka. Historien om hur det gick till orkar jag inte dra, men kan säga så pass mkt som att vi fick oss ett o annat gott skratt, men då har jag aldrig påstått att jag är en stjärna i köket heller ;p Tilläggas bör att den iallafall smakade väldigt bra.

När Sofia sedan kom så satte vi oss ned i soffan och hade riktigt julmys med den nybakade kakan, glögg, pepparkakor, knäck och självklart godis :) Hann även plannera lite inför morgondagen då det nalkas fest med sång o allt möjligt. Ser fram emot en riktig tjejkväll.




          
Lite bilder från kvällens julmys :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback