G O D J U L

Nu är julen äntligen här, och då har jag minsann bättre saker för mig än att sitta här o uppdatera. Ändå ingen som läser ;p

Igår hade vi julafton hos pappa, superdupermysigt. Åt god mat, såg film och delade ut julklappar. Alla blev nöjda o glada :) För att få mer tid med pappsen bestämde jag även mig för att sova där, och sedan imorse kokade vi risgrynsgröt o åt julfrukost innan vi for vidare o hämtade upp farfar för att sedan fara o hälsa på farmor. Man måste ju hinna med hela släkten när det är jul :)

Nu sitter jag i Norrfjärden och det är dags för julafton nummer två. Självklart har vi avklarat kalle på tv, sett ensammen hemma och fikat massa fika, vilket resulterat i att vi inte alls varit hungriga och inte har ätit julmiddag ännu, haha. Men det gör inte så mkt, Glenn jobbar till tio så vi ska ändå vänta med alla klappar o dylikt tills dess. Så varför jäkta :)

Ne, inge mer dumburk idag. Men jag bjuder på en bild från igår. Och GOD JUL på er alla ° < : )



Jessica, Julia, Pappa, Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback