Då var det över.

Lika fort som det kom, så var det över igen. Men det är ju så, all stress o jäkt och sedan bara poff är det borta. Iofärsig är väl det en del av tjusningen med det hela, men det är som ändå lite vemodigt. Granen står nu där utan sina klappar o gapar, det ser som tomt ut, men man har ju fått flera underbara dagar ut av det hela.

Frågar du mig så har denna jul varit helt underbar! Tisdagen hos pappa var supermysig, o hemma i norrfjärden fortsatte det i samma stil ända tills igårkväll :) Är supernöjd med allting, klapparna, maten och sist men absolut inte minst .. sällskapet!

Idag är det annandagjul, och för alla butiksanställda betyder det tidig morgon och fullt upp. Idag var inget undantag, kl 7.00 befann jag mig pigg o glad (?!) på jobbet för att börja dra fram rean. Hann ganska precis klart tills portarna på Gallerian slogs upp o folket rusade in, sedan var det inte en lugn stund .. har nog aldrig varit med om 8 timmar som gått så fort som idag :) haha, det gillar jag!

Efter jobbet sprang jag själv en snabbis på redan innan jag traskade hemmåt för att ta reda på oredan som jag lämnade i tisdags, inge vidare kul att komma hem till, men nu är det bortblåst iaf :) Har även hunnit med att tvätta, så nu har jag inga måsten i helgen .. förutom jobbet, o det kan ju vara bra. Däremot känns det inte alls som fredan idag, känns inte som nån match att jobba i helgen .. känns ju som det är måndag idag ju ;D

Ne, nu ska ja ta en dusch innan jag kojjsar för ikväll.
Hoppas du hade en lika bra jul som mig, o att tomten var snäll med dig :)

  
Jessica, Mamma, Jag o Julia på julafton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback