Busy woman

Är man inte en upptagen kvinna så säg? Egentligen vet jag inte vad det är som tar upp min tid, men jag verkar ialla fall inte hinna med allt som bordes. Men jag antar att jag får vara nöjd när jag hinner med sånt som känns kul o bra iaf :)

Igårkväll efter jobbet blev jag bjuden på middag av Freddes mamma o pappa, världens bästa svärföräldrar. Blir så glad när det känns så naturligt att vara där även när inte Fredde är hemma. Hade en ritkigt trevlig kväll :) 

Måste kanske erkänna att även dom skämmer bort mig, inte bara mina egna föräldrar som gör det, för jag blev bjuden på middag där även idag. Kent hade gjort palt och skulle vara ensammen hemma så han tyckte att jag skulle komma o hjälpa han äta upp den. Och tjaa, vad gör man inte ;p

Annars passerar som sagt dagarna i ljusets hastighet, mkt som ska fixas nu de sista lediga dagarna innan jul. Har flera klappar liggandes här som bara väntar på att bli inslagna :)

Har just kommit hem från Korpen, så nu ska jag ta o skutta in i duschen, göra mig lite mat, och sedan sova :) Det är öppning imorrn .. urk. Men det betyder också att jag slutar tidigare, och då är det helg fortare .. wiiihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback