Tjejsnack

Satt just o kikade runt på lite olika bloggar o hittade nått som verkade kul, tjejsnack.

Varje vecka uppdateras sidan med nya frågor som man kan/ska publicera på sin blogg, let's give it a try :)


tjejsnack1

v.47 - Barndom

♣ Hur såg du ut när du var liten? (Lägg gärna in foto)
Rund och go ;p





Vad var din favorit lek/leksak?
Jag lekte hemskt mkt med dockor som liten. Hade en som hette Madeleine som hängde med överallt :)

Vem var din/dina bästa kompis/kompisar?
Flyttade till byn där jag bor nu vid 4års ålder, blev då granne med tjejen som kom att bli min tvillingsjäl många år frammöver, Emelie. Vi gjorde allt tillsammans, var den ena sjuk, gick inte den andra till skolan. Tyvärr växte vi ifrån varandra under högstadiet, men träffas fortafarnde då o då o pratar om våra galenskaper :)

Berätta om nåt speciellt barndomsbus eller barndomsminne du gjorde som liten!
Tror jag måste fråga mamma om detta, återkommer med svar ;p

Hur mycket vägde du och hur lång var du när du föddes?
Jag var ca. 50 cm lång o väge strax över 3 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback