Tjejsnack v.48

tjejsnack1

v.48 - Djur

Har du några husdjur?
Ja, ett par stycken. Hundarna Moa o Gärd, katterna Lillan o Wilma o sedan en bunt firrar ;p

♣ Vad har du haft för husdjur?
Förutom hundarna, katterna o fiskarna så har jag haft kaniner, marsvin, hamstrar o fåglar. Var nästan lite zoo-varning hemma hos oss där ett tag ;p

♣ Vad hette ditt första husdjur?
Redan innan jag föddes hade mamma o pappa en katt som hette missan. Men mitt första egna djur var kaninen Kalle.

♣ Vad har du alltid velat ha för djur?
Som de flesta småtjejer så ville jag ha en häst när jag var yngre, men fick aldrig någon, nu i efterhand är jag glad för detta o tackar mamma för att hon stod fast vid sin sak. Annars är jag nog en kattmänniska, även om man då o då får för sig att det skulle vara läckert med en pratande papegoja eller en apa :) haha!

♣ Om du fick vara ett djur i ditt nästa liv, vad skulle du då vara?
Oj, svårt! Men ett kattdjur av något slag tror jag, de är så smidiga o  mystiska på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback