Slutstation

Vad finns det egentligen att gröa en onsdagskväll som denna? Slutade tidigare än vanligt från jobbet, hann gå på stan, o nu sitter jag här .. den ständiga slutstationen :) Men egentligen ska jag inte klaga, man har de ju för bra! antar att andra puckar blir de om man snart skaffar sig ett eget litet krypin. Vissa dagar brusar det i mig an längtan av att få flytta till något eget, medan jag nästa dag kan känna att jag har det ganska bra här hemma .. min vanliga obeslutsamhet antar jag. Nåja, imorrn hade jag iaf tänkt ta mig en tur till RAWI o möjligtvis Wallstens för att kolla in utbudet för dagen, vi kan väl hålla på tummarna lite iaf? ;p

För övrigt är de klubbkväll imorrn på Åhléns, 20% på en valfri vara!! Perfekt till julklapparna vettja. tiihii!

Kommentarer
Postat av: You-know-who

SEKT-ÅHLÈNS

2006-11-30 @ 16:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback