Nytt försök

Kanske är det dags att göra ett nytt försök? alla pratar ju om dehär med blogg, jag vill ju inte vara sämre, och ... det kan väl faktiskt vara bra att ha ett ställe att samla alla sina tankar och funderingar, nåja, vissa saker får man no hålla för sig själv för sin egen och allmänhetens skull :)

Hursomhelst, ledig idag och imorrn, känns konstigt, även om det börjar höra till vardagen med mitt nuvarande scehma. Men lika bra är väl de, snart står julen framför dörren och då blir de inte mkt ledighet inte. Däremot klirr i kassan ;p

Som sagt, ledig idag ... trodde inte alls att jag skulle vara så trött när klockan ringde halv 11, men jag känner visst inte mig själv bättre än så. Snoozade ett bra tag innan jag ramlade ur sängen. Slängde i mig frulle o sen bar det av till stan, klipptid kl 13.

Nu till dagens dilemma/fråga, VARFÖR blir man, eller iaf jag aldrig riktigt nöjd när jag varit hos frissan?! visst hon är jätteduktig, noga och allt .. men jag är ändå aldrig 100% nöjd, för kort här, för tunnt här, bla bla! Får ta o ta mig själv i örat, för jag vet gott o väl att de är inte alls så farligt om ett par dagar då jag bara vant mig :) sen jossan, de växer faktiskt ut igen!

Vad hade jag mer tänkt göra på min lediga dag? jo, en prommenad skulle väl sitta fint .. röra på döfläsket lite, men den ideen fick jag avskriva i ett tidigt skede, tar man sig en titt på hur det ser ut ute så .. skulle en prommenad förmodligen resultera i en ännu värre förkyldig pga. poolar i skorna o vatten upp till knäna innan man är hemma, hoppas att det frusit på lite tills imorrn :)

annars då? joda, livet rullar på ... vissa dagar ljusare än den andra, saknar vissa saker, men gör man inget åt saken får man leva med det. life is hard!!

Tack, o förhoppningsvis, på återseende :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback