Helgen är över

Söndag idag, och därmed helgens sista dag. Inte för att min helg varit så "helgig", jobbat fredag lördag och även idag, men det är ändå helg. Ett ganska magiskt ord som för de flesta betyder ledighet, fest o kalas, avslappning osv. Och även om jag jobbat, så har det varit helg för mig med. Skönt :)

Och idag var/är det tillråga på allt skyltsöndag här i Piteå, hade riktigt laddat upp mig för att arbeta hårt o lite stressigt, men det blev då inget utav vardera, inte alls så mkt folk som jag hade trott och önskat. Kanke har det med vädret att göra, för hur det än är så får man ju verkligen ingen julkänsla när det är +5 grader varmt ute och regn?! hallå, det är nått som inte stämmer här. Ne nu välkomnar jag snön o minusgraderna (sålänge de håller sig måttliga) med öppna armar, det är dags nu!

Sen måste jag bara fråga, om du, precis som jag, ibland känner att det där du gjorde var så onödigt och dumt? Det kan handla om bagateller som tex; "jag skulle inte skickat det smset", "varför åt jag den sista kakan", "varför sa jag så" osv. Kanske är det för att jag är en sådan obeslutsam och analyserande människa, jag vet inte. Men det händer då allt för ofta att jag frågar mig själv dessa, och andra liknande frågor .. sånt jag ångrar att jag gjorde, men vet egentligen inte ens varför jag ångrar det. DOH!

Nu blev det på tok för komplicerat och konstigt, så jag tackar för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback