Great tv-kväll !!

Både CSI och Prison Break på en och samma kväll, ja måndagskvällarna är verkligen min favvokväll framför dumburken :) o när jag ändå är igång med att berätta om mitt tvtittande måste jag också berätta att jag fick mig en trevlig överraskning igårkväll när jag tittade igenom tvtablån för kvällen och upptäckte att det var säsongspremiär av Invasion. SOM jag väntat, känns som en evghet sedan jag såg det sista avsnittet, i våras nån gång, men nu är det äntligen tillbaka och jag kommer sitta som klistrad framför tvn varje söndag ett antal veckor framöver!

Ne, nu är det dags att plocka undan lite i rummet innan jag kan lägga mig ner i soffan och bara försvinna in i seriernas värld :) tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback