tack o bock

Okej, jag ska vara ärlig .. det blev ingen prommenad i fredags, men det blev en otroligt lång o skön dusch ;p och en tidig kväll .. trodde jag ja, då ringde fylletrattarna o skulle ha skjuts. Men lika glad var jag förde, om inte gladare. haha : )
Resten av helgen har bestått av ett enda ord; mys o det tackar jag för!


Sedan ser jag att klockan har passerat 00.00 och det betyder att det nu är den 5 december,
Grattis Ewa på 19-årsdagen!
Du är en levande ängel och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.



              





Kommentarer
Postat av: Anonym

Josefin Lundqvist du är en ängel med mycket större gloria än vad jag har, de lovar jag dej! Som sagt; kvalitet! :) Du är bäst vännen och jag skulle döö om du inte fanns vid min sida :)

2006-12-05 @ 21:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback