sysselsättning?

Jag kom alldeles just på en sak, som jag ska be er hjälpa mig med!

Vad gör alla egentligen medan de sitter vid datorn? Ibland kommer jag på mig själv med att jag sitter o gör just ingenting, o hur kul är det?
Visst att man kan surfa runt mellan olia siter och kolla in senaste modet, kolla mailen, kolla in de senaste uppdateringarna på
pixboxlunarstorm, gå in en vända eller två på aftonbladet för att kolla in vad som händer runtom i världen och som jag på senare tid kommit på .. blogga och kolla in andras bloggar.
Men en ritktig sysselsättning, är man ledig en dag så hinner man då gå igenom allt de där minst 5 vändor under dagens lopp, och såå kul är det ju faktiskt inte.
Förut spelade jag mkt counterstrike och dylikt, men det var då, nu då?

Jag förstår att nu tänker många av er "skaffa dig ett liv utanför datorn", och det har jag faktiskt, tro det eller ej. Men är man ledig en vardag är det faktiskt ganska skönt att göra just ingenting, med måtta.

En sak har jag kommit på att jag ska göra ett försök med, och det är photoshop. Det skulle faktiskt vara riktigt kul att vara ritkigt bra på det programmet, så vi får väl se hur jag lyckas med den uppgiften. Jag hoppas iaf! :)

Sen ska jag faktiskt göra ett försök att börja träna med, oh nu har jag sagt dett officiellt, men det är ju förståss utanför datorn ;p haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback