pjuh

måste börja det hela med att berätta att det nu är bekräftat, jag är världens största welare. hum!
skulle ju bestämt mig om lägenheten idag, med med kaos i hjärnan o sinnesförvirring så fick jag det uppskjutet tom. onsdag. frågan är ju bara om ja kommer vara nå klokare då? äh, jag måste helt enkelt!

är ledig idag, på tal om annat. men denna dagen har jag faktiskt inte sovit bort som jag vanligtvis gör med alla mina lediga dagar. nene! idag steg jag upp när klockan slog 06.30, för att rulla in till stan o hämta mina vänner för att sedan skjutsa dom till lule o kallax. sen när jag ändå var i lule så tänkte jag att det vore ju smart att passa på att handla lite julklappar, sagt o gjort, har no avverkat mer än hälften nu vilket känns ruskit skönt. o man blir ju så nöjd när man kan börja bocka av från listan ;D haha!

nu är ja ruskit trött, o alla som känner mig förstår nog varför, ska ta o stoppa nån matbit i magen o sedan sova fram till middagen, sedan ut o röra på dö-fläsket o efter de .. då är de äntligen dags att bänka sig framför tvn igen :) underbara måndag, först csi o sedan prison break, me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback