överlycklig eller lite rädd

Såå, idag är jag lite lugnare än igår! men det hände faktiskt en annan sak igår med, men den hamnar i den positiva kategorin :)

När jag står på jobbet o plockar i dagens naybelline leverans ringer telefonen, "välkommen till åhlens kosmetik det är josefin" (töntigt trevlig röst), o vem var där i andra änden? jooo, det var från RAWI, dom hade en lägenhet till mig o undrade om jag var intresserad, o som jag sagt innan kan jag inte riktigt besämma mig om ja vill flytta eller ej, så ja vet inte om ja ska bli överlycklig eller lite rädd. Hon berättar för mig att det handlar om de nybygda lägenheterna på prästgårdsgatan, att den varit tingad innan men att dom nu hade ångrat sig!

Prästgårdsgatan 38 för att vara exakt, åhlens ligger stationerat på Prästgårdsgatan 40, hallå? de kan ju som inte bli bättre. speciellt inte för en morgon-zombie som jag ;p

Har iaf till måndag på mig att bestämma mig, men ja vet inte .. ja är så weelig! Har alltid sagt att jag vill ha ett enskillt kök o sedan kombinerat sov- o vardagsrum, men här är de ett separat sovrum istället, men då har jag ju naturligtvis kommit på att det har sina fördelar med. Jag vet bara inte vad som väger mest?

HJÄLP MIG
!!

    

Största anledningen till att jag vill ha kombinerat sov- o vardagsrum är nog för att jag tycker det är så otroligt mysigt o skönt att kunna ligga i sängen o se på tv. nått mer argument har jag nog egentligen inte .. tror jag!

En annan sak som spelar in är ju naturligtvis hyran, som sagt så är den nybyggd, eller den är faktist nyare än så, för den är inte ens klar .. fräsh o fin, men det får man ju såklart betala för. Inte överdrivet mkt, men mer än jag hade tänkt mig kasnke ..

Du märker ju själv, jag bara weeeeeelar, mer än darin ;p haa, dör fick jag till de!

HJÄLP MIG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback