doh

längesedan sist nu, anledning? jo, jag är helt slut i hitt lilla huvud med alla dessa funderingar om lägenheten, helt utmattad. varför ska det vara så svårt? jag har kommit fram till att det endast hänger på en sak nu, resten har jag lagt bakom mig, o denna "lilla" sak är pengarna, kommer jag verkligen ha råd? eller kommer ja betaa hyra, el osv. o sedan leva som en skeppsråtta :( inte så ballt! nåja, har tackat ja iaf, gjorde de i onsdags som ja skulle, trodde de skulle höra av sig nu i dag eller så ang tapeter, kontrakt o sånna saker .. men inte de, så måste väl ringa på måndag o höra hur det går. kanske har de hyrt ut den till nån annan .. undra hur man reagerar då. mhm, som sagt .. det finns fortfarande många tankar, som gör mig helt sneee i huvvet!

hemmakväll som gäller annars ikväll, blir de nu så, som de är tänkt, att ja flyttar så är det faktiskt bara ganska precis 2 veckor innan detta ska ske, ofattbart? JA! måste ta vara på all tid ju ;p

ska göra det på bästa sätt nu genom att göra mig klar för natten o sedan lägga mig i sängen o se nån galen film, o sedan sova gott så ja är pigg inför morgondagens arbete.

SO LONG : )

Kommentarer
Postat av: rossen

Hello Josefin
You are very butiful

2007-02-10 @ 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback